Печать на футболках

Часто в результаті пошуку клієнт піддається спокусі і вибирають фірму, що пропонує найбільш низьку ціну. Як показує практика, таке рішення не тільки тягне за собою втрати за часом і якістю продукції, але і в процесі виливається в додаткові витрати. У цьому можна переконається з наступної реальної історії з нашої робочої практики. У нас найкраща печать на футболках на заказ.

«Скупий платить двічі» — відомий вислів, до якого не прислухався керівник однієї відомої компанії.
Цій фірмі потрібно було виготовити 200 футболок з 5 різними зображеннями. Вона була готова працювати з нами, але в останній момент пішла до підрядника з дешевими цінами.
Через 10 днів нам в жаху подзвонив директор компанії і повідомив, що їм віддали футболки з малюнками дуже маленького формату. Це та ситуація, коли їх виправити вже не можна і єдиний вихід — це повністю перешивати тираж. В результаті, керівництво прийняло рішення друкувати ще одне зображення поверх попереднього, через що компанія переплатила в 1,5 рази більше нашої початкової вартості. На жаль, такі історії трапляються часто-густо. Перш ніж почати співпрацю, подумайте на чому економить підрядник: матеріалах, кваліфікованому персоналі або сервісі, і чи варта ця економія ваших нервів, часу і грошей?

Добавить комментарий